Διώξτε την ένταση από το σώμα και το μυαλό

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ενώ το στρες, η ένταση και τα νεύρα είναι όλα φυσιολογικό μέρος της ζωής, πολλές φορές το να βρείτε την ψυχραιμία και τη δύναμη να τα διαχειριστείτε μπορεί να μην είναι τόσο εύκολο στην πράξη. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικές απλές τεχνικές που ίσως σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από την ένταση και να χαλαρώσετε το σώμα και το μυαλό σας.
*Απολαύστε τον πρωινό καφέ σας στη σιωπή

Αντί να βιαστείτε να ανοίξετε τα e-mail σας, να κοιτάξετε τα social media και να σκεφτείτε τις υποχρεώσεις της ημέρας, καθίστε ήρεμοι και απολαύστε κάθε γουλιά του πρωινού καφέ σας, εστιάζοντας στο περιβάλλον γύρω σας.
*Αλλάξτε στάση σώματος

Σταθείτε σε ευθεία θέση, αναπνεύστε βαθιά και χαλαρώστε τους ώμους σας. Συνήθως όταν είστε στρεσαρισμένοι, η ένταση τείνει να συσσωρεύεται στους ώμους.
*Καθίστε χωρίς να κάνετε τίποτα

Μπορείτε να θυμηθείτε την τελευταία φορά που απλώς καθίσατε, χωρίς λάπτοπ, κινητό, τηλεόραση και μουσική; Αξίζει όμως να το δοκιμάσετε έστω για δύο λεπτά.
*Εστιάστε στην αναπνοή σας

Εισπνεύστε μετρώντας ως το τέσσερα, κρατήστε την αναπνοή σας για το ίδιο διάστημα και έπειτα εκπνεύστε κατά τον ίδιο τρόπο. Επαναλάβετε τη διαδικασία τρεις φορές. Οι ελεγχόμενες αναπνοές είναι ίσως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ηρεμήσετε. Όταν έχετε ένταση τείνετε να παίρνετε μικρές, κοφτές αναπνοές. Βοηθήστε, λοιπόν, τον εαυτό σας να αποβάλλει την ένταση, εστιάζοντας στο να παίρνετε βαθιές, αργές αναπνοές.
*Κάντε stretching

Πιθανότατα η πιο χρήσιμη συμβουλή για όσους κάνουν καθιστική ζωή. Κάθε 25 λεπτά φροντίστε να σηκώνεστε από τη θέση σας για ένα λεπτό – μπορείτε να βάλετε και χρονόμετρο– και να κάνετε stretching στους ώμους, στην πλάτη και στα πόδια σας, ενώ παράλληλα χαλαρώνετε την αναπνοή σας.
*Διώξτε το στρες… μαγειρεύοντας

Καθώς μαγειρεύετε, δοκιμάστε να αφιερώνετε μερικά λεπτά κατά τα οποία θα εστιάζετε αποκλειστικά στην προετοιμασία του γεύματός σας, αδειάζοντας το μυαλό σας από κάθε άλλη σκέψη.
*Χαλαρώστε στο ντους

Κατά τη διάρκεια του βραδινού σας ντους, σταθείτε κάτω από το νερό που τρέχει, συγκεντρωθείτε στους ήχους του και στην αίσθησή του επάνω στο δέρμα σας και πάρτε βαθιές ανάσες για ένα λεπτό.