Νέος παίκτης στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ, ανοίγει νέα αλυσίδα

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Έχει ήδη ανοίξει το πρώτο του κατάστημα την Τρίτη 29 Ιουνίου στο Κερατσίνι και συγκεκριμένα στην οδό Καλοκαιρινού 57 & Παπανικολή 1.

“ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ”

“Επιλέξαμε την Δυτική Αττική και ειδικά το Κερατσίνι, γιατί εδώ είναι όλος ο …ανταγωνισμός σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων. Δεν υπήρχε καλύτερο σημείο, ώστε να μπούμε δυναμικά και να δείξουμε το πόσο διαφέρουμε”, αναφέρει στο FnB Daily ο Διονύσης Παναγιωτίδης, Γενικός Διευθυντής του ομίλου Capital Groups, συμπληρώνοντας ότι στόχος είναι οι προσωποποιημένες πωλήσεις.

“Σίγουρα σχεδιάζουμε και e-shop, αλλά και να δώσουμε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών παραγγελιών στους πελάτες μας, αλλά πρώτα, θα θέλαμε να μας γνωρίσουν στο φυσικό κατάστημα”, υπογραμμίζει.

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2021

Επιπλέον, πρόσθεσε ότι το κατάστημα στο Κερατσίνι είναι η αρχή, καθώς στα σχέδια είναι η δημιουργία 10 καταστημάτων μέσα στον επόμενο 1,5 χρόνο. “Αυτή τη στιγμή ξεκινάμε με τον δυτικό τομέα των Αθηνών, όπου προγραμματίζουμε να ανοίξει ακόμα ένα κατάστημα μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Θα ήθελα μέσα στον επόμενο 1,5 χρόνο να έχουμε συνολικά 10 καταστήματα”.
ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ

Σε ό,τι αφορά την επέκταση στην επαρχία, ο ίδιος εξηγεί ότι είναι στα σχέδια και η δημιουργία Capital Market εκτός Αττικής, ωστόσο διευκρινίζει ότι αυτά θα γίνουν μόνο στην περίπτωση που θα είναι κατάλληλες οι συνθήκες και να μπορεί η εταιρεία να υποστηρίξει μια τέτοια επέκταση. “Δεν θα γίνει τίποτα εάν δεν υπάρχει πλήρης υποστήριξη”, επισημαίνει.
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Διευκρινίζει ακόμη, ότι το δίκτυο θα αποτελείται από εταιρικά καταστήματα. “Πάμε για αρχή, με εταιρικά και θα δούμε στην πορεία
για τα franchise”, εξηγεί.

ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ στο Capital Market θα υπάρχει ευρεία γκάμα προϊόντων, ενώ θα τοποθετηθούν και τα προϊόντα εταιρειών που έχει στο portfolio του ο όμιλος Capital Group, όπως είναι το ηπειρώτικο brand βοτάνων “Το Βουνό μας”, αλλά και το olive brand της οικογένειας Κεφαλά, το οποίο και πρόσφατα εξαγόρασε ο όμιλος έναντι εξαψήφιου αντιτίμου.

Όπως είχε αναφέρει στο FnB Daily ο κ. Παναγιωτίδης, “η εξαγορά της Ω Products, που ολοκληρώθηκε στα τέλη του α’ τριμήνου του 2021, κρίθηκε ως επένδυση σημαντικής ευκαιρίας”.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Capital Market δεν θα δημιουργήσει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ σύντομα, το κωδικολόγιο θα
εμπλουτιστεί και με προϊόντα μελιού που, όπως μας εξηγεί, είναι σε ανάπτυξη.
https://www.dikaiologitika.gr/