Πολύτιμες συμβουλές για τις μανούλες που όλο λένε .. φάε παιδί μου!!!

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Μην εξασκείς πίεση στο παιδί να φάει την τροφή και την ποσότητα που εσύ επιθυμείς, γιατί κατά την ώρα του φαγητού θα βιώνει έντονο στρες και καταπίεση.
Μείωσε τις απαιτήσεις σου.
Μείωσε τις ποσότητες του φαγητού που βάζεις στο πιάτο του.
Διατήρησε μία ικανοποιητική απόσταση ανάμεσα στα κυρίως γεύματα και τα σνακ.
Να είσαι κάθετη! Μην προετοιμάζεις κάποιο άλλο γεύμα, επειδή αυτό που έχεις ήδη σερβίρει δεν αρέσει στο παιδί σου.
Μπορείς στο τραπέζι ταυτόχρονα να προσφέρεις 2-3 διαφορετικές τροφές σε κάθε γεύμα, από αυτές που δεν επιθυμεί ιδιαίτερα, ώστε να νιώθει ότι του δίνεις επιλογές.
Πρόσφερε με τα καθημερινά γεύματα ποικιλία θρεπτικών συστατικών, ανεξάρτητα από το τι τρώει το παιδί σου.
Κατά τη διάρκεια των γευμάτων μην μετράς τις μπουκιές του παιδιού και μην ασχολείσαι συνέχεια με το τι έφαγε. Τα παιδιά είναι χειριστικά και χρησιμοποιούν την ανησυχία σου.
Άφησε το παιδί στο τραπέζι να ακολουθήσει τους δικούς του ρυθμούς.
Ενίσχυσε το οικογενειακό τραπέζι. Τα παιδιά μαθαίνουν μέσω της μίμησης.
Μην τιμωρείς το παιδί επειδή δεν τρώει ό,τι εσύ επιθυμείς.
Μην ταΐζεις το παιδί, όταν είναι ικανό να φάει μόνο του.
Πρόσεξε τις αντιδράσεις σου, ώστε να μην ξεφύγεις με τα λόγια!
Μην προσπαθείς να αποσπάσεις την προσοχή του παιδιού για να φάει.
Μην ξεχνάς ότι όλοι δικαιούμαστε να έχουμε τις διατροφικές μας προτιμήσεις.
Μην συγκρίνεις το παιδί σου με άλλα παιδιά. Το καθένα είναι ξεχωριστό, ακόμα και στη διατροφές του επιλογές.
Μην ξεχνάς ότι η φύση έχει προνοήσει, ώστε τα παιδιά να είναι σε θέση να γνωρίζουν τα ίδια καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες τους για τροφή και κατ’επέκταση την όρεξή τους! Σεβάσου τη δουλειά της φύσης, αλλά και τα ίδια τα παιδιά σου!

Αρχική