Τα 5 tips του καλού σερβιτόρου ζαχαροπλαστείου !

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Το service είναι πάντοτε ένα καθοριστικό ζήτημα για κάθε επιχείρηση εστίασης.

Ενημέρωση
Φροντίστε οι σερβιτόροι σας να είναι ενήμεροι, για κάθε πιάτο που σερβίρετε. Τα χαρακτηριστικά του και τις ιδιαιτερότητές του, αλλά και στοιχεία που τυχόν δεν αναφέρονται στον κατάλογο. Επίσης, πρέπει να είναι ικανοί να δώσουν συμβουλές «ταιριάσματος» γεύσεων. Τέλος, είναι αναγκαίο να ζητούν πληροφορίες από τους πελάτες για πιθανές αλλεργίες και τα σχετικά αλλεργιογόνα.

Ευγένεια
Είναι πολύ βασικό να δώσετε κατευθυντήρια γραμμή σχετικά με το ύφος και τη συμπεριφορά του σερβιτόρου προς τους πελάτες. Η ευγένεια, το χαμόγελο, η υπομονή σε κάποιες απαιτήσεις είναι σίγουρα στα top χαρακτηριστικά. Στα μείον είναι σίγουρα οι παρωχημένες συμπεριφορές και το υπερβολικό θάρρος! H είσοδος στο κατάστημα θα συνοδεύεται πάντα με χαιρετισμό στον πελάτη.

Λεπτότητα & Κινήσεις με τακτ!
Ένας σερβιτόρος πρέπει να είναι επιδέξιος και προσεκτικός, μιας και οι απαιτήσεις της δουλειάς και οι γρήγοροι ρυθμοί μπορεί να φέρουν ατυχήματα πχ με τον γεμάτο δίσκο! Επίσης, ένας καλός σερβιτόρος δεν αφήνει ποτέ το άγχος του να «περάσει» στους πελάτες, η ηρεμία είναι προσόν!

Επαγγελματισμός
Ένας σερβιτόρος δεν μπορεί να γευματίζει την ώρα που δουλεύει, έτσι το τσιμπολόγημα απαγορεύεται κατά την ώρα της δουλειάς. Το ίδιο ισχύει και για το κάπνισμα και για το κινητό. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν την ώρα του διαλλείματος που φυσικά επιβάλλεται!

Προνοητικότητα
Είναι σημαντικό ένας σερβιτόρος να μπορεί να “διαβάσει” τις ανάγκες του πελάτη. Πολύ βασικό δε χρειάζεται το ποτήρι να γεμίζει με το που πιει ο πελάτης μια γουλιά, μιας και του μεταδίδεται νευρικότητα. Τέλος, ο λογαριασμός πρέπει να δίνεται εφόσον ζητηθεί και όχι νωρίτερα!

Ακολουθήστε τα και βοηθήστε τόσο την επιχείρησή σας όσο και τους υπαλλήλους σας να εξελιχθούν!